Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020

Η δική μου εμπειρία περιορίζεται σε μια ‘’στρογγυλής τράπεζας’’ κατάθεσης απόψεων, για τα τεκταινόμενα στα Ιεροσόλυμα, με θέμα συζήτησης την Πατριαρχική Κρίση τον Μάιο του 2005, ως εκπρόσωπος των Εκκλησιαστικών Υποθέσεων του ΥΠΕΞ. Τη συζήτηση διεύθυνε ο Θεόδωρος Κουλουμπής. Ο πρέσβυς ε.τ. Παύλος Αποστολίδης με πρότεινε αντί της σειράς του, εξ αιτίας της 6ετούς υπηρεσίας μου στα Ιεροσόλυμα. Έμεινα απορών και κατάπληκτος, όταν άρχισα να αναλύω τους συσχετισμούς του Ειδικού Καθεστώτος των Ιεροσολύμων με τα γεγονότα στο ελληνορθόδοξο πατριαρχείο. Συγκράτησα μόνο την επιμονή του καθηγητή Θάνου Βερέμη να κρατά λεπτομερείς σημειώσεις των λεγομένων μου. Ενώ οι λοιποί μάλλον με θεωρούσαν εκτός θέματος των ενδιαφερόντων τους. Ο Κουλουμπής τότε μου είπε, ότι θα με καλούσαν μια άλλη φορά, σε κάποια άλλη ευκαιρία, να εκθέσω τις απόψεις μου περί του εν λόγω θέματος. Πρόσκληση που ουδέποτε έλαβα, γιατί ίσως ο αγέρας του brain storming, έδιωξε την πρόσκληση.

 ΓΕΩΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΕΛΙΑΜΕΤ- ΕΝΑ ΥΠΟ ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΜΟ THINK TANK ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ –  ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΚΛΕΙΣΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ


ΕΛΙΑΜΕΠ: Υπόγειες διαδρομές στο άντρο του εθνομηδενισμού – Τα γερμανικά συμφέροντα, η Λέσχη Μπίλντερμπεργκ και το Μέγαρο Μαξίμου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου